вівторок, 21 лютого 2017 р.

Читання
Тема. Закріплення знань про звукові значення букви «це». Читання слів. Опрацювання тексту О.Березій  «Про картоплю». (ст.158)
Мета. Закріпити уміння учнів читати зв'язний текст, відповідати на запитання поширеними реченнями, самостійно ставити питання за змістом прочи­таного; вчити їх переказувати прочитане; виховувати почуття доброзич­ливості.
Обладнання. Каса букв, склади, звукові фішки, набірне полотно, ілюстрації про цирк.
                                              Зміст уроку
I. Повторення і закріплення вивченого.
1.      Мовна розминка:
1)      Подих вітру
2)      Подорож язичка
3)      Спів голосних
2.      Розчитування:
1)      Читання складової таблиці
2)      Читання складового ряду:
Са-са-ца               цу-цу-су                     сі-ці-сі                       цє-цє-сє
Су-су-цу              ци-ци-си                     со-цо-со                    цю-сю-цю
Ци-си-си              ца-са-ца                      це-це-се
Са-ца-са               цу-су-цу                     ця-ця-ся

3)       

               ни                                                                   ря
               док                                                                бон
Са           лат                                                 Бу           лка
               чок                                                                ква
               лют                                                                зок

4)       «Доповни словосполучення».
Великий камінь — маленький... (камінець
Великий прапор — маленький ... (прапорець).
Великий корінь — маленький... (корінець).
 Великий гребінь — маленький ... (гребінець).
 Великий ремінь — маленький... (ремінець).

5)      Читання колонок слів з літерою «це»:
цар
ціна
сцена
цап
цирк
цукерка
цех
цегла
цимбали
цок
цукор
суниці

цуцик
чорнобривці.
2. Звуко-буквений аналіз слів: цибуля, церква, стілець, сонце.
3. Гра «Впіймай звук [ц'}».
Через ліс-переліг
Сюди заєць забіг,
Утікав від лисиці —
Загубив рукавиці.
А ми вовну знайдем,
Рукавиці сплетем,
Подаруємо зайцю,
Хай не мерзнуть пальці.
(М. Стельмах)
II. Фізкультхвилинка.
III. Робота над текстом (ст.158)
1.Читання тексту хором.
2. Читання «ланцюжком».
3. Читання «Небо-Земля».
4. Самостійне напівголосне читання тексту учнями.
5.Відповіді на питання.
6. Читання «в парі»
7. Перказування прочитаного.

IV.  Підсумок уроку.

Немає коментарів:

Дописати коментар