СТЕРЕОТИПИ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ:
1. «Не пий холодну воду, а то горло болітиме»
Горло болить не від холодної води, а від невисловлених емоцій та думок.
Якщо не перебивати дитину, коли вона говорить, кричить, плаче, а також не сварити за її слова, емоції та способи їх вираження, то горло боліти НЕ буде.
Горло болить не від холодної води, а від невисловлених емоцій та думок.
Якщо не перебивати дитину, коли вона говорить, кричить, плаче, а також не сварити за її слова, емоції та способи їх вираження, то горло боліти НЕ буде.
2. «Не бався з їжею"
Діти пізнають світ та фізичні властивості предметів, в тому числі і їжі.
Діти пізнають світ та фізичні властивості предметів, в тому числі і їжі.
3. «Не дивись так близько, а то очі зламаєш / зір посадиш" Що значить зламаєш? Куди зір посадиш, на диван чи що?))) Зір погіршується, коли формуються неприємні асоціації з майбутнім. Наприклад, коли дорослий говорить грубо: "ось виростеш - дізнаєшся", "виростеш - зрозумієш як важко живеться / заробляється і т.д."
А також зір погіршується, коли людина відмовляється бачити деталі, теж у слідстві заборон на це.
Діти дуже люблять все розглядати, чіпати, в тому числі і на вулиці, а дорослі їх смикають, тиснуть, вимагають не возитися, не копирсатися. Батьки усілякими способами витягують дітей з їх макросвіту у доросле нудне життя.
А також зір погіршується, коли людина відмовляється бачити деталі, теж у слідстві заборон на це.
Діти дуже люблять все розглядати, чіпати, в тому числі і на вулиці, а дорослі їх смикають, тиснуть, вимагають не возитися, не копирсатися. Батьки усілякими способами витягують дітей з їх макросвіту у доросле нудне життя.
4. "Досить дуріти / бавитися / веселитися"
Так а з чого б це? Коли ще дуріти, як не в дитинстві? Якщо в дитинстві не надурітися як слід, то потім це бажання "побути клоуном" буде постійно вилазити у дорослому віці в найдивніших формах і образах на тлі загальної серйозності людини. Ще й буде супроводжуватися внутрішнім невдоволенням.
Так а з чого б це? Коли ще дуріти, як не в дитинстві? Якщо в дитинстві не надурітися як слід, то потім це бажання "побути клоуном" буде постійно вилазити у дорослому віці в найдивніших формах і образах на тлі загальної серйозності людини. Ще й буде супроводжуватися внутрішнім невдоволенням.
5. "Що ти таке кажеш! Як тобі не соромно?!"
Вішання на дитину сорому та почуття вини має погані наслідки. Дорослий так скидає свою відповідальність за себе, свій стан, свій рівень свідомості, свій метод виховання на дитину. І потім дитина живе з цим чужим вантажем, хворіє, стає нещасною, озлобленою на світ, починає пакостити та вередувати.
Вішання на дитину сорому та почуття вини має погані наслідки. Дорослий так скидає свою відповідальність за себе, свій стан, свій рівень свідомості, свій метод виховання на дитину. І потім дитина живе з цим чужим вантажем, хворіє, стає нещасною, озлобленою на світ, починає пакостити та вередувати.
6. "Досить ревіти! Заспокойся!"
Це все одно що сказати: "Досить очищати свою душу, залиш внутрішній біль в собі і живи з ним далі, зроби вигляд, що тобі не боляче, обмани себе".
Невиплакана біль буде завжди накопичуватися та робити дитину злою і черствою, не здатною любити.
Це все одно що сказати: "Досить очищати свою душу, залиш внутрішній біль в собі і живи з ним далі, зроби вигляд, що тобі не боляче, обмани себе".
Невиплакана біль буде завжди накопичуватися та робити дитину злою і черствою, не здатною любити.
7. "Впадеш, вдаришся, буде боляче"
Якщо так говорити дитині, то так і буде.
Ці слова - це не застереження для дитини, а факти, які програмують її свідомість на такий результат подій. Замість таких фраз потрібно допомогти дитині спробувати себе там, де ще не вона спробувала, не мала досвіду, дати їй руку, надати підтримку, вселити у дитину впевненість в своїх силах та здібностях.
Якщо так говорити дитині, то так і буде.
Ці слова - це не застереження для дитини, а факти, які програмують її свідомість на такий результат подій. Замість таких фраз потрібно допомогти дитині спробувати себе там, де ще не вона спробувала, не мала досвіду, дати їй руку, надати підтримку, вселити у дитину впевненість в своїх силах та здібностях.
Немає коментарів:
Дописати коментар