Тема. Сторінка дослідника. Лупа. Термометр
Мета: знайомити учнів із поняттям «сніжинка»; з приладами та пристроями для проведення найпростіших дослідів; учити проводити дослід і спостереження з метою визначення ознак предмета ; закріплювати знання та використання терміну «прилад»; розвивати спостережливість і увагу; виховувати любов до природи, бажання бути природі другом, досліджувати її явища.
Хід уроку
Організаційний момент. Повторення правил поведінки в класі онлайн.
Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і завдань уроку
Зірка сніжно – біла
На рукав мені злетіла,
Поки ніс її сюди,
Стала краплею води. (Сніжинка)
-
Чому ви
вважаєте, що це сніжинка?
-
На що
схожа сніжинка?
- Що нагадують сніжинки?
Як ви думаєте із чого зроблена сніжинка? (З води).
2. Перешляд відео “ Як утворюється сніжинка”
https://www.youtube.com/watch?v=82aHkaZe63I
Вивчення нового матеріалу
1. Робота з підручником
Читання тексту на с. 6 учителем
Спільне опрацювання етапів проведення досліду «Розглядаю сніжинку» на екрані.
Обговорення припущень:
Чи буде сніжинка танути, якщо її спіймати на долоню? Чому?
А на папері? Як ви думаєте, на папері якого кольору краще видно сніжинку?
1.Бесіда
- Снігопад. Кому з вас не хотілося відразу ж вибігти на вулицю, коли ви побачили білий лапатий сніг, що повільно падав на землю.
Кружляють сніжинки у повітрі, одна красивіша за іншу.
Зверніть увагу на те, які вони гарні. Полічить , скільки промінців має сніжинка.
Перегляд відео “ Макро фото сніжинок”
https://www.youtube.com/watch?v=1aa2GVK5UtE
Чи побачили ви однакові сніжинки?
У лупу можна побачити, що кожний крижаний кристалик має власну форму, відмінну від інших. Сніжинки ніколи не повторюють одна одну. Але всі мають спільну рису-шість промінчиків.
3.Постановка проблемного запитання
Діти, а якого кольору буває сніг?
- Звичайно, здається, що на світі нема нічого білішого за сніг. Адже коли хочуть підкреслити бездоганну чистоту білого кольору, його завжди порівнюють зі снігом: білосніжний лебідь, білосніжне вбрання і т.д.
Фізкультхвилинка
4.Ознайомлення з термометром, лупою за допомого відео.
https://www.youtube.com/watch?v=Vhou9ZlvIoY
https://www.youtube.com/watch?v=6VlknESwHyw
Фізкультхвилинка . Підсумок уроку.
- Що нового для себе ви відкрили на уроці?
- Чи були у вас труднощі?
- Що сподобалось найбільше?
На цьому урок завершено
Немає коментарів:
Дописати коментар