Тема. Додавання і віднімання на основі складу числа 10. Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур
Мета. Ознайомити учнів із складом числа 10; закріпити знання усної нумерації чисел першого десятка, порівнювати числові вирази, розпізнавати геометричні фігури; розвивати логічне мислення, пам'ять, увагу; виховувати старанність, любов до природи.
Обладнання: засоби ІКТ, картки, лінійка.
Хід уроку
Організація класу
Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба
* лічимо від 1 до 10та від 10 до 1
* Гра « Кордон» ( лічимо, н-д,від 3 до 7, від8 до 4 і т.д.)
2. Гра « 1 – 2 -3 сусіда числа назви» ( Показую картку з числом, учні називають сусідів)
3. Розв’язання веселих задач
• Швидко їде Федя на велосипеді,
А за ним — ще 7 хлоп’ят.
Скільки хлопців їде в сад? (8)
«В мене 5 синочки
І чотири дочки».
Скільки ж діточок у квочки? (9)
Прилетіли 2 синиці.
Потім — ще 4 птиці.
Скільки птиць на годівниці? (6)
4. Гра «Засели будиночок»
На дошці — будинок, в яких є пусті віконця. Діти повинні вставити відповідні картки з числами. Повторюємо склад числа 10.
5. Яке число пропущено.
На автобусі числа. Вставити пропущені.
6. Робота з монетами
- Назвіть зображені монети. (1коп., 1коп., 1коп., 2коп., 2коп., 5коп., 5коп., 10коп.).
- Які монети слід взяти, щоб отримати 10 копійок? (1коп., 1коп.,1коп, 2коп., 5коп.; 1коп., 2коп., 2коп., 5коп.; 5коп., 5коп; 10коп.).
(На дошці прикріплені зразки монеті учні за допомогою зразків утворюють варіанти складу 10)
IIІ. Фізкультхвилинка
IV. Закріплення вивченого матеріалу
Робота зпідручником (с. 55)
Розв’язання прикладів « ланцюжком»
Гра « Встав знак»
Логічне завдання « Скільки трикутників»
V. Фізкультхвилинка для пальчиків, очей.
4.Робота в зошитиі.
1. Каліграфічна хвилинка. Написання цифр 10.
2. Складання рівностей. ( З рівності на додавання скласти 2 рівності на віднімання)
3. Вимірюємо довжину відрізків.
3. Гра « Бджілки»
V. Підсумки уроку
- Склад якого числа повторювали?
Немає коментарів:
Дописати коментар