ТЕМА: Велика буква 3. Читання слів, речень з вивченими літерами. Текст « Ми відгадували казку»
Мета:ознайомити учнів з великою буквою З; вчити читати склади і слова з нею, зіставляти парні дзвінкі та глухі приголосні, дзвінко вимовляти звуки [з], [з′] у кінці складу і слова; розвивати фонематичний слух та вміння виконувати звуковий аналіз слів, навички складового читання, вміння аналізувати, узагальнювати, зіставляти, збагачувати активний словниковий запас дітей; розвивати дрібні м’язи руки; виховувати інтерес до навчання, працьовитість, охайність, старанність, бережне ставлення до природи.
Формувати групу компетентностей:
-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів (зокрема казки);
- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;
-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві;
- математична: підраховувати кількість казкових героїв, їх порівнювати;
- природнича та екологічна: пояснювати процес садіння, догляду за овочами, їх збір, вплив шкідливих речовин на рослини та значення рослин для людини;
- ініціативність та підприємливість: вміння визначати якісний, надійний будівельний матеріал;
навчання впродовж життя: використовувати отриманні знання в практичній діяльності.
ОБЛАДНАННЯ: абетка, таблиця складів і слів, мультимедійна дошка ( презентація, відеотринажер), робочі зошити.
ХІД УРОКУ:
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок.
Ми у усі підготувались, працювати налаштувались
ІІ . Оголошення теми уроку.
Добрий день, вітаєм вас.
Настає дозвілля час.
Діти наші, не зівайте.
Добру казку починайте.
В казку вирушим всі разом,
Перешкоди всі пройдем.
А хто буде сумувати,
Із собою не візьмем.
Сьогодні ми зібралися тут всі разом для того, щоб побувати в гостях у казки. Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона буде існувати стільки, скільки будуть жити люди.
Казка буває сумна і весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Дарує щедрість, багатство хорошим людям.
Тому сьогодні ми побуваємо у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий раз, добро перемагає зло.
Сьогодні ми казку до нас запросили,
Щоб бачити її і слухати гуртом.
Але, щоб розпочати мандрівку, маємо підготуватися до далекої та цікавої роботи. Спершу ми підготуємо язички, губи, щоб добре та правильно читати, звуки усі чітко вимовляти
ІІІ Мовленнєва розминка:
Вправи для язичка, губ:
- вправа « задуваємо свічку»
- вправа «коник», мотоцикл, поїзд
- вправа « вверх-вниз, вліво-вправо»
2) Розспівка складів: зі зе за зо зу ( регулюючі силу голосу) Підсимок!!!
IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.
Гра « Буква - звук»
Гра «Який звук». Кубики Лего
Слова. Діти, коли чують на початку твердий звук - показують синю цеглину, коли м’який – блакитну, голосний – червону.
Дім, відро, озеро, диня, дятел, дим, іній,дуб, ескімо, виноград, жолудь, вода, удав, автобус.
Підсумок !!!!!!!
3.Гра «Упіймай звук».
Вчитель читає слова. Учні плескають в долоні, коли чують звуки [з], [з'].
Зуб, земля, друг, сім, береза, зірка, мороз, лісник, зошит, озеро, бузок.
4. Гра «Повтори останній склад»:
Вибігла коза – за, за, за.
Поїхали вози – зи, зи, зи.
Випасли козу – зу, зу, зу.
Ведмідь у тайзі – зі, зі, зі.
5. Розчитка за тренажером ( відео!!!) Комисливий В. карточка
Читання складів, слів (таблиця, дошка.)
Коза –коса лоза – роса замок – садок зима – сама пісок – візок казка – каска
Динамічна пауза
ІV. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (с. 96-97)
Робота за сюжетним малюнком.
Кого ви бачите на малюнку?
Опишіть дівчину. Про що розповідає дівчинка котику?
Читання складів, слів з Наталочкою
Читання тексу та відповідь на запитання.
Перегляд презентації та виконання завдань!!!
Слайд 2-9 – Назви героїв казок.
Слайд 10
-З якої казки?
- Який за характером був Колобок?
- Чого нас вчить ця казка?
Слайд 11
Що це за казка?
Скільки героїв у казці Ріпка? (5)
Хто стоїть першим? А останнім?
Чому дідусь не міг сам вирвати ріпку?
Як правильно потрібно доглядати овочі, щоб отримати такий урожай?
А можна піддобрювати рослини хімічними речовинами? Чому?
Яку користь нам дає ріпа?
Де ще можна взяти ріпу, якщо нема городу?
Ріпа - це
Слайд 12
А що це за казка?
З чого побудувало свій будиночок 1 поросятко? Друге? Третє?
Чому вовк не зміг зруйнувати третій будиночок?
То з якого матеріалу потрібно будувати будинки, щоб його не зруйнував вітер?
Робота над словами, поданими у «віночку», с.103.
Назвати зображені предмети. Що їх об’єднує ?
Дібрати слова до поданих звукових схем (гніздо, зозуля).
Скільки слів у словах бузина, бузок, береза ?
Фізкультхвилинка:
5. Читання тексту « Ми відгадували казку»
6. Робота в зошиті
V. ПІДСУМОК УРОКУ.
- Яку букву на сьогоднішньому уроці ми повторювали?
- Які звуки вона позначає?
- Що найбільше вам сподобалось?
Немає коментарів:
Дописати коментар