субота, 27 березня 2021 р.

ТЕМА: Велика буква 3. Читання слів, речень з вивченими літерами. Текст « Ми відгадували казку»

 

ТЕМА: Велика буква 3. Читання слів, речень з вивченими літерами. Текст « Ми відгадували казку»

Мета:ознайомити учнів з великою буквою З; вчити читати склади і слова з нею, зіставляти парні дзвінкі та глухі приголосні, дзвінко вимовляти звуки [з], [з′] у кінці складу і слова; розвивати фонематичний слух та вміння виконувати звуковий аналіз слів, навички складового читання, вміння аналізувати, узагальнювати, зіставляти, збагачувати активний словниковий запас дітей; розвивати дрібні м’язи руки; виховувати інтерес до навчання, працьовитість, охайність, старанність, бережне ставлення до природи.

Формувати групу компетентностей:

-Компетентність спілкування державною мовою для прагнення відроджувати й вивчати оригінальну творчість народу, розуміння україномовних текстів різних жанрів (зокрема казки);

- Ціннісно-смислову компетентність шляхом аналізу сюжету прослуханих творів засвоювати правила поведінки в суспільстві;

-Здоровязбережувальну компетентність шляхом гармонійного існування в суспільстві;

- математична: підраховувати кількість казкових героїв, їх порівнювати;

- природнича та екологічна: пояснювати процес садіння, догляду за овочами, їх збір, вплив шкідливих речовин на рослини та значення рослин для людини;

- ініціативність та підприємливість: вміння визначати якісний, надійний будівельний матеріал;

навчання впродовж життя: використовувати отриманні знання в практичній діяльності.

ОБЛАДНАННЯ: абетка, таблиця складів і слів, мультимедійна дошка ( презентація, відеотринажер), робочі зошити.

ХІД УРОКУ:

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.

Пролунав уже дзвінок, нас покликав на урок.

Ми у усі підготувались, працювати налаштувались

ІІ . Оголошення теми уроку.

Добрий день, вітаєм вас.

Настає дозвілля час.

Діти наші, не зівайте.

Добру казку починайте.


В казку вирушим всі разом,

Перешкоди всі пройдем.

А хто буде сумувати,

Із собою не візьмем.

  • Сьогодні ми зібралися тут всі разом для того, щоб побувати в гостях у казки. Діти дуже люблять слухати казки, а дорослі з великим задоволенням розповідають, читають їх дітям. Казка жила, живе і вічно буде жити. Вона буде існувати стільки, скільки будуть жити люди.

Казка буває сумна і весела, казка навчає нас розуму, висміює ледачих і хвальків. Дарує щедрість, багатство хорошим людям.

Тому сьогодні ми побуваємо у казці. Ще раз перегорнемо сторінки улюблених книжок, зустрінемося із улюбленими героями і, звичайно, побачимо, як, у котрий раз, добро перемагає зло.

Сьогодні ми казку до нас запросили,

Щоб бачити її і слухати гуртом.

  • Але, щоб розпочати мандрівку, маємо підготуватися до далекої та цікавої роботи. Спершу ми підготуємо язички, губи, щоб добре та правильно читати, звуки усі чітко вимовляти

ІІІ Мовленнєва розминка:

  1. Вправи для язичка, губ:

- вправа « задуваємо свічку»

- вправа «коник», мотоцикл, поїзд

- вправа « вверх-вниз, вліво-вправо»

2) Розспівка складів: зі зе за зо зу ( регулюючі силу голосу) Підсимок!!!

IV. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ.

  1. Гра « Буква - звук»

  2. Гра «Який звук». Кубики Лего

Слова. Діти, коли чують на початку твердий звук - показують синю цеглину, коли мякий – блакитну, голосний – червону.

Дім, відро, озеро, диня, дятел, дим, іній,дуб, ескімо, виноград, жолудь, вода, удав, автобус.

Підсумок !!!!!!!

3.Гра «Упіймай звук».

Вчитель читає слова. Учні плескають в долоні, коли чують звуки [з], [з'].

Зуб, земля, друг, сім, береза, зірка, мороз, лісник, зошит, озеро, бузок.

4. Гра «Повтори останній склад»:

Вибігла коза – за, за, за.

Поїхали вози – зи, зи, зи.

Випасли козу – зу, зу, зу.

Ведмідь у тайзі – зі, зі, зі.

5. Розчитка за тренажером ( відео!!!) Комисливий В. карточка

Читання складів, слів (таблиця, дошка.)

Коза –коса лоза – роса замок – садок зима – сама пісок – візок казка – каска

Динамічна пауза

ІV. РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ. (с. 96-97)

  1. Робота за сюжетним малюнком.

  • Кого ви бачите на малюнку?

  • Опишіть дівчину. Про що розповідає дівчинка котику?

  1. Читання складів, слів з Наталочкою

  2. Читання тексу та відповідь на запитання.

  3. Перегляд презентації та виконання завдань!!!

Слайд 2-9 – Назви героїв казок.

Слайд 10

-З якої казки?

- Який за характером був Колобок?

- Чого нас вчить ця казка?

Слайд 11

  • Що це за казка?

  • Скільки героїв у казці Ріпка? (5)

  • Хто стоїть першим? А останнім?

  • Чому дідусь не міг сам вирвати ріпку?

  • Як правильно потрібно доглядати овочі, щоб отримати такий урожай?

  • А можна піддобрювати рослини хімічними речовинами? Чому?

  • Яку користь нам дає ріпа?

  • Де ще можна взяти ріпу, якщо нема городу?

Ріпа - це

Слайд 12

  • А що це за казка?

  • З чого побудувало свій будиночок 1 поросятко? Друге? Третє?

  • Чому вовк не зміг зруйнувати третій будиночок?

  • То з якого матеріалу потрібно будувати будинки, щоб його не зруйнував вітер?

  1. Робота над словами, поданими у «віночку», с.103.

  • Назвати зображені предмети. Що їх об’єднує ?

  • Дібрати слова до поданих звукових схем (гніздо, зозуля).

  • Скільки слів у словах бузина, бузок, береза ?

Фізкультхвилинка:

5. Читання тексту « Ми відгадували казку»

6. Робота в зошиті

V. ПІДСУМОК УРОКУ.

- Яку букву на сьогоднішньому уроці ми повторювали?

- Які звуки вона позначає?

- Що найбільше вам сподобалось?

Немає коментарів:

Дописати коментар