понеділок, 2 січня 2017 р.

читання Закріплення Б


Тема. Закріплення знань про букву Бб. Читання слів, словниково-логічні вправи. Опрацювання тексту.
Мета. Закріпити знання про звукове значення літери «бе»; формувати навички правильного, виразного  читання слів,тексту; розвивати мовлення учнів, логічне мислення, збагачувати словниковий запас слів; виховувати у дітей бережливе ставлення до тварин,бажання допомагати тваринам взимку.
Обладнання. Розрізна азбука, малюнок «У лісі», малюнок із зображенням білки, оленя, синиці, фішки для побудови звукових моделей; текст скоромовки з малюнка»
                                                  Зміст уроку
І. Повторення вивченого.
1. Гра «Хто більше?»
Добір слів зі звуком [б] в різних позиціях.
2. Звуко-буквений аналіз слів: береза, білка.
3. Читання скоромовки з додаванням слів, букв.
а)  Бив баран у ... (барабан),
     А бобер — у... (бубон).
4. Розчитування:
1) читання голосних
Аоу                 ауе                аеи
Оіа                  уао               уои
Еоі                  еуо               еиа
Иіа                  іао                іоу

2) читання складів з ьо:
Бьо      вьо    дьо    зьо     кьо   льо  
Ньо     пьо    рьо    сьо     тьо   мьо

3) читання 1-складових слів: 
Лак                 дим              суп
Сік                  пар               кит
Сам                 мак            кіт

4) читання складів із вивченими літерами.
П. Робота над темою уроку.
1.Відгадування загадки.
Що за дивна непосида
На стежину шишки кида?
З гілки скік та скік на гілку.
Ви впізнали? Та це ж ... (білка).
—  Сьогодні ми побуваємо в гостях у білки. Дізнаємося, де вона живе, чим любить ласувати, як зимує.
Проводиться бесіда за малюнком «У лісі». За допомогою вчителя учні опису­ють білочку.
2. Читання слів у колонках.
3. Заучування віршика зі слів учителя.
Хвіст трубою,
Спритні ніжки,
Стриб із гілки на сучок —
Носить білочка горішки
У дупло для діточок.

Ш. Фізкультавилинка.
IV. Робота за «Букварем» .
1. Читання слів у колонці. З'ясування їх значень. Введення слів у речення.
а) Щоб потрапити до дупла білочки, нам треба побродити по лісу.
б) Діти довго брели лісом.
в) Не знаючи броду, не лізь у воду.
2. Робота з питальними реченнями.
Учні читають речення з запитальною інтонацією. Дають повні відповіді на питання, користуючись малюнком-підказкою.
3. Опрацювання тексту «Білки».
— От ми й побачили, де живуть білочки. А як потрібно ставитися до білочок, ви дізнаєтесь, прослухавши текст.
а) Читання тексту вчителем.
 — Що порадив дідусь?
б) Словникова робота.
бавилась                       крикнув
дітвора                          кинулись
зникли                           заборонив
в) Напівголосне самостійне читання тексту.
г) Читання тексту вголос «ланцюжком». Звертається увага на інтонування окличних речень.
ґ) Гра «Найкращий фотограф». Прочитати і запам'ятати останнє речення тексту (гра проводиться на час).
д) Вибіркове читання.
— Де бавилися діти?
— Що крикнув Борис?
— Хто кинувся до звірків?
— Що сказав дідусь?
— Що зробили білки?
4. Читання та заучування скоромовки .
V. Динамічна пауза.
5. Читання тексту «Снігова баба і зайчик»
1) читання учителем тексту
2) читання тексту сильними учнями
3) переказування тексту
4) словесне малювання картини до тексту.
VI. Підсумок уроку.















Немає коментарів:

Дописати коментар